הזמנת עבודה ומעקב

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אם לא הצלחתם לשלוח את הקבצים דרך המערכת,

תוכלו לשלוח בערוץ We הישיר:

עיצבתם את הקבצים ובחרתם כריכה? 
מצוין, פה מסתיימת העבודה שלכם ומתחילה העבודה שלנו.
לפני שאתם שולחים את העבודה, יש כמה נקודות שכדאי לוודא: 
 
את קבצי האלבום יש לעצב כגודל האלבום הפתוח (לדוגמה 30/80) ולסגור בפורמט  JPG, RGB – 300dpi. פרופיל צבע sRGB.
 

מספור הקבצים יתבצע לפי סדר ההופעה באלבום - 01.jpg , 02.jpg , 03.jpg וכו'.

 

בליד – מכיוון שלאחר הבנייה חותכים את האלבום מכל הצדדים ליישור, יש להתחשב בבליד פנימי של 1 ס"מ לפחות מסביב לדף.
המשמעות היא עיצוב מלא על כל גודל הדף תוך הימנעות מחריגה של פרטים קטנים וחשובים (כמו ראש בתמונה קטנה שחשוב שלא ייחתך) מעבר לקו הבליד.


אם העיצוב כולל שוליים, עליהם להיות בעובי 1 ס"מ לפחות.

החיתוך בפועל הוא של 2-3 מ"מ. בליד של 1 ס"מ נותן מרווח ביטחון ורלוונטי במיוחד כאשר ישנם אלבומי הורים נוספים קטנים יותר.

 

 

מעקב הזמנות

ניתן לבצע לפי מספר לקוח או מספר הזמנה.

 
תוכנת העיצוב Order Express

זמן עבודה

 

זמן העבודה להשלמת הזמנה הוא עד 4 ימי עבודה.

את האלבומים ניתן לאסוף ישירות מאתנו או להשתמש בשירות המשלוחים שאנו מציעים (באמצעות חברת שליחויות) לכל הארץ.
זמן המשלוח הוא עד 2 ימי עבודה לערים (בדרך כלל יום) ועד 3 ימי עבודה ליישובים.

חשוב להדגיש שהמשלוחים מבוצעים ע"י חברה חיצונית ולעתים ישנם עיכובים מעבר לזמן המצוין.
במקרים בהם זמן המסירה הוא קריטי, מומלץ לאסוף את העבודה באופן עצמאי.

 

הזמנות דחופות

 

אם נדרשת עבודה בזמן קצר יותר מזמן העבודה הרגיל, ישנה אפשרות לבצע הזמנה דחופה.

הזמנות דחופות עוברות בתהליך מיוחד ששונה מהתהליך הרגיל וכולל בנייה ידנית עם דפי דבק מיוחדים ויקרים יותר וזמן עבודה ממושך יותר הדורש יותר משאבים מאשר בתהליך הרגיל.

התהליך הדחוף יקר יותר ואנו גובים במקרים אלה תוספת שמגלמת את העלויות שלנו.

תקלות בעבודה

 

חשוב לקחת בחשבון, לעתים עם קבלת העבודה מתגלה בה תקלה (טעות בעיצוב שנשלח אלינו, טעות איות בעיצוב, טעות בטופס ההזמנה שנשלח או טעות שלנו בייצור או ברישום ההזמנה).
המקור לטעות יכול להיות הלקוח, הצלם, המעצב או אנחנו.

אנו מחילים תהליך מסודר של בקרה ובדיקה קפדניים לפני משלוח עבודה ועושים את המרב כדי למנוע תקלות מהצד שלנו ככל שהדבר ניתן. עם זאת, אין דרך למנוע תקלות ב 100%,  ללא קשר לגורם האחראי לטעות.

הטיפול בתקלה שדורשת החזרת העבודה אלינו כולל איסוף ע"י חברת המשלוחים, תיקון העבודה ומשלוח חזרה ללקוח. כאשר מדובר בתקלה שלנו, הטיפול הוא ללא עלות.

זמן הטיפול הכולל החזרה, טיפול ומשלוח מחדש יכול לארוך כשבוע ימים.

לכן כאשר מדובר בעבודה עם מועד נדרש קשיח (לדוגמה אלבום בוק שנדרש לאירוע), מומלץ מאוד לתכנן את הזמנים כך שהעבודה תהיה מוכנה ותגיע ליעדה כשבוע לפחות לפני המועד בו היא נדרשת, כך שבמקרה הצורך יהיה זמן מספיק לטפל בתקלה.

לייזרלינק מוסמכת מטעם "התקן" - ניהול צבע ישראלי

 

התקן - ניהול צבע ישראלי נוסד ע"י מישל סורסקי, מומחה לניהול צבע ועיבוד תמונה.

התקן עובד עם בתי דפוס, מעצבים, צלמים, סטודנטים ואמנים ועוזר להם להגיע לצבע הנכון.

 

כל ההדפסות שלייזרלינק מספקת עומדות בתקנים המחמירים של התקן בהיבט כיולים והדפסה נכונה.

הכנסו לדף שלנו באתר התקן

- שימוש במדפסות מובילות באיכות.

- צבעים מקוריים - לצבעוניות אחידה ומקצועית.

- כיולים - כל תהליך העבודה מכוייל.

- ביקורת - קבועה בבית הדפוס.


בדף שלנו באתר התקן תוכלו למצוא את הכלים הבאים:

1. סרגל התקן לבדיקת כיול - כל מסך (אפילו של מקינטוש) יש לכייל כדי לקבל צבעוניות מדוייקת.

עוצמת התאורה, הקונטרסט, טמפרטורת הלבן ועוד מרכיבי צבע נוטים להשתנות לאורך הזמן…

הזמינו את סרגל התקן ותוכלו לבדוק האם המסך שלכם מכוייל ומראה צבעוניות נכונה כמו אצלנו בדפוס.

בחינם ללקוחותינו עד תאריך 30/4/2018.


2. החוברת - הוראות שליחה לדפוס. באמצעות ההוראות תוכלו לקבל בדיוק את העבודה המקצועית המגיעה לכם.

החוברת כוללת גם טיפים במגוון חשוב של נושאים - איך לבדוק שהמסך מציג צבעוניות כמו שתודפס, פרופילי צבע, טיפים לצבעוניות נכונה של תמונות, רזולוציה, גדלים של תמונות.

3. פרופילי הדפוס - פרופיל הדפוס יעזול לכם לדמות במסך המחשב את התוצאה המודפסת. הדמייה מקצועית ניתן לבצע בפוטושופ או בלייטרום. טיפים לביצוע ניתן למצוא בחוברת (למעלה).


4. שקופית לבדיקת מסך - לא כל מסך איכותי מספיק לעבודת צבע. השקופית מאפשרת לכל אחד לבדוק האם המסך שלו מתאים לעבודת צבע בסיסית.

תעודה - התקן

Call

T: 08-9426058

F: 08-9422952

 

לייזר לינק ל.ב בע"מ © 2015